• Orders boven de 45,- worden gratis verzonden (NL)

  • 100% direct van de kweker en minimaal 60cm lang

  • Heeft u een speciaal verzoek? Bel ons!

  • Voor 11u 's morgens besteld, vandaag nog in huis. (ma-vr)

Verzenden, retourneren & klachten

Verzendkosten

Bezorging in Nederland: 6,95
Bezorging in België: 9,95
Same day delivery (ma-vr): 6,95
Orders boven 45,- worden gratis geleverd in Nederland en boven de 55,- in België.


Retouren

Helaas is het niet mogelijk een product retour te sturen.  Is er echt iets niet goed gegaan of helemaal niet naar wens verlopen, schroom dan niet om ons direct te bellen of een e-mail te sturen. Wij zullen dan proberen alsnog het probleem op te lossen.

Herroepingsrecht
Voor al onze rozen en andere bloemen is het herroepingsrecht uitgesloten, omdat deze kunnen bederven binnen de bedenktermijn. Voor de overige producten, zoals vazen, heeft u een bedenktermijn van 14 dagen gerekend vanaf de dag na ontvangst van de volledige bestelling. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

retouradres: 

Rozen.nl

Gr. van Prinstererstr. 23

2672BA Naaldwijk

Klachtenafhandeling

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »