Klantenservice Rozen.nl

Klantenservice

Beste klant,

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil
zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af
aan de wettelijke garantie.

We doen altijd onze uiterste best om de rozen volgens afspraak bij u te krijgen. Daarvoor zijn we wel afhankelijk van partijen waar we helaas geen invloed op uit kunnen oefenen. Als er iets niet geheel naar tevredenheid is gelopen, dan kunt u contact met ons op nemen. 

Bel ons op 0174-627441 of 06-54301138 of stuur een e-mail naar info@rozen.nl. We zullen dan proberen een passende oplossing te vinden.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Team rozen.nl

Identiteit van de ondernemer

  1. R&M (Roses & More VOF)
  2. Middelbroekweg 29, 2675 KB, Honselersdijk
  3. Telefoonnummer: 0174-627441 (6:00 AM – 16:00 PM)
  4. E-mailadres: info@rozen.nl
  5. KvK-nummer: 63357615
  6. Btw-identificatienummer: NL855202063.B01
1 Veelgestelde vragen met antwoorden
1.1 Is het ook mogelijk om afwijkende bestellingen te plaatsen

Ondanks de naam rozen.nl kunnen wij op verzoek ook nog veel andere bloemen leveren. Omdat we gevestigd zijn op de bloemenveiling hebben we altijd de mogelijkheid om snel ook andere bloemen te leveren.

Stuur ons een bericht, of nog beter, bel even en we kunnen direct zeggen of uw wens mogelijk is.

1.2 Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij leveren alle rozen af in een speciale waterdoos, de rozen zijn al door ons van de doornen ontdaan, netjes verwerkt tot een bos met een beetje groen. Verpakt in een foam matje waardoor ze altijd genoeg water hebben tijdens het transport.

1.3 Wat als mijn bestelling niet is afgeleverd

Als je de bestelde rozen niet binnen de gewenste tijd hebt ontvangen, dan verzoeken we om eerst middels de verstrekte Track & Trace code te achterhalen waar de rozen zich bevinden. Kom je er dan nog niet uit dan kan je contact met ons opnemen, en dan gaan wij voor je aan de gang

1.4 Hoe snel levert rozen.nl?

Vandaag besteld tot 11.00 uur betekend morgen leveren. Tot 10.00 besteld en met bijbetaling kan dezelfde dag worden geleverd. (Ma-Vr) Bestellingen die op zaterdag en zondag worden gedaan kunnen pas op maandag worden verwerkt, en worden dus dinsdag geleverd. Leveringen op maandag dienen vrijdag bij ons binnen te komen. Of same-day-delivery, met bijbetaling.

Same-day-delivery wordt in principe tussen 18.00 en 22.30 geleverd, met uitzondering van de waddeneilanden.

1.5 Is het mogelijk om voor grotere aantallen rozen een snelle levering te krijgen?

Ja, dat is mogelijk. Neem even telefonisch contact op met +31654301138. Je kunt ook het contactformulier aan de rechterkant gebruiken, dan neem ik zo snel mogelijk contact met jou op. 

Neem contact op
* Verplichte velden
  • Geen producten gevonden
Gratis levering voor bestellingen boven 45,-
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »